top of page

Nah

  • 13 Tem 2024
  • 1 dakikada okunur

Güncelleme tarihi: 16 Tem 2024


Kendi toyluğumda toprağın üstünde oturup elime aldığım bir dal parçasıyla yere u harfi, çöp adam, gülen yüz çizip dururken karşılaştım ilk onunla. Huzur dolu, biraz da deli bakışları vardı. Ustam olacakmış artık, öyle denmişti. Al dedi boyaları, başlayacağız hemen. Bir türlü bitirmediğim, elimde tuttuğum salam ekmeği hızlıca bitirip, ağır boya kovalarıyla platonun tepesine doğru yürüdüm. Bir yandan onu tanımaya çalışıyordum. Devasa, kepçeye benzer bir iş makinesinin önünde durduk. Boya fırçalarını sanıyorum ki açılıp kapandığından dolayı teleskop dediğimiz sopalara takıp, makineye bindik. Adı örümcekmiş. Bir iki tuşa basmasıyla beraber üzerinde durduğumuz tabaka havalandı. Süper kahraman gibiydik, örümcek adamdaki şu yeşil karakter gibi. Zaten örümcekteydik. Başladık özbek çadırını üstten boyamaya, önce boyayı emdiği için bir taban atıp arasından kendi rengimizi koyduk. Boya bitti, indir bizi bakalım dedi. Nasıl yani, ben mi? Evet. İndirme işi bana kalmıştı, o komutları verdi, ben indirdim. Bir anda bak buraya çabuk dedi, aşağıya bakıyordu. Bir baktım, nah çekiyor. Dedi günlerce buradayız, en büyük eğlencesi budur işte, yoksa vakit geçmez. Çok da haklıydı. İndik, birer kahve içtik derken aman abi dedim şuna bir baksana, oralı bile olmadı. Bu şekilde birkaç deneme daha yaptım fakat ustaca kaçtı nahlarımdan. Bir gün güneşin altında yürürken zorla koruduğum tüm ciddiyetimle söylenmeye başladım. İş güvenliğinden, can güvenliğimizden bahsediyordum. Sonra da bak nasıl yardım dün bacağımı deyip diz kapağımın üzerinden bir güzel nah yaptım. İşte buydu ona yedirdiğini ilk nah. Sonraları pek daha dikkatliydi, tabii ben de öyle.

Acayip iyi sesi vardı bir de kendine nazır dertleri. Onunla tanışalı iki hafta oluyorken şimdi aniden veda vakti gelmişti. Ben ise şuan tek başıma kullandığım örümceğin tepesinde, güneşin önüne bulut girmişken soluklanıp onu anmak için defterimi elime aldım.

 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör
30/1000

artık çamaşır makinemden nefret ediyorum 30 derece 1000 sıkma annem öyle at kuru çıkar dedi dinledim kokunla uyumak sana sarılmak gibi ama biraz daha sensiz seni düşünmek güzel 30 derece 1000 sıkma se

 
 
 
Sanat Teknik İstermiş

sanat teknik istermiş ah be çok okumuş cahil al sana teknikli bir şiir sanat teknik istermiş yarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrr

 
 
 
badoyk

Bana aşkım diyen orta yaşlı kadın İnanan tek hayranım Bir çocuğa verdiğiniz tek şey umut muydu Yoksa umut fazlasına layık değil miydi? Sizi sizden daha genç orta yaşlı bir kadın için tek etmeyi sakınc

 
 
 

Yorumlar


© 2023, UMUT ŞEN 

bottom of page