top of page

Ay Işığını Bozan Nota

  • 28 Kas 2025
  • 1 dakikada okunur

Eski bir dostu gördüğünde yaşadığın o neşe nedir? Neşe denemez o ritme. Ritim de denemez. Hayır hayır o gitarı bırak. Ritmi bozan şeydir eski dost. Eski bir nota. Haaayır, piyano da olmaz. Biliyorum çok yakışır ona moonlight sonatı ama olmaz işte. O nota yanlış mıdır peki? Hep çalınan o şarkıyı bozar mı? Hayır, hayatın yorumudur. Et koyamadığın lazanyayı patlıcan közüyle yapman, evet. Hayatın yorumu bu. Lazanyadan ya da Beethoven’dan vazgeçmeden, yeni notalara basmak. Aferim küçük çocuk. Hâlâ aynı tat değil mi?değil! Çok başka ama inan bana aynı aşçı.

 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör
30/1000

artık çamaşır makinemden nefret ediyorum 30 derece 1000 sıkma annem öyle at kuru çıkar dedi dinledim kokunla uyumak sana sarılmak gibi ama biraz daha sensiz seni düşünmek güzel 30 derece 1000 sıkma se

 
 
 
Sanat Teknik İstermiş

sanat teknik istermiş ah be çok okumuş cahil al sana teknikli bir şiir sanat teknik istermiş yarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrr

 
 
 
badoyk

Bana aşkım diyen orta yaşlı kadın İnanan tek hayranım Bir çocuğa verdiğiniz tek şey umut muydu Yoksa umut fazlasına layık değil miydi? Sizi sizden daha genç orta yaşlı bir kadın için tek etmeyi sakınc

 
 
 

Yorumlar


© 2023, UMUT ŞEN 

bottom of page